ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ !

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ !

  Αγαπημένοι μου, φίλες και φίλοι,

Από καρδιάς σας ευχαριστώ για τις ολόθερμες ευχές σας, με την ευκαιρία των «Εισοδίων της Θεοτόκου», που είναι και στην κυριολεξία η εορτή μου ! Οι ευχές σας με κάθε πρόσφορο μέσο επικοινωνίας, ειλικρινά με συγκινούν και μου πυρώνουν με την αγάπη σας την καρδιά. 

Σαν ένα ολάνθιστο μπουκέτο από λουλούδια που μυροβολάει ΑΓΑΠΗ και ανθρώπινη φιλότητα, φτάνει στην καρδιά μου αυτό το τόσο απλό, μα και ηθικά έξοχο «Χρόνια Πολλά Παναγιώτη μου» !!! που με ανατείνει ηθικά και με εξακοντίζει σε απροσέγγιστα ύψη ηθικής ευτυχίας.

Να είστε όλοι σας καλά και η Γλυκοματούσα Παναγιά, προστάτιδα του Έθνους μας, προστάτιδα των Ενόπλων Δυνάμεών μας και Μητέρα όλων των Ελλήνων, Αυτή που «Εκ παντοίων με κινδύνων ελευθέροσον», να κατευοδώνει τα άξια βήματά σας στη ζωή, να σας χαρίζει υγεία και κάθε ηθική ευτυχία.

Ειλικρινά σας ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ και σας ευχαριστώ για την ατίμητη ηθική σας θαλπωρή, μέσα από τα μύχια της ψυχής μου. 

Στον  πίνακα, η Παναγία με τους Αγίους Λουκά και Αικατερίνη Αλεξανδρείας, στην ομώνυμη απεικόνιση, του έξοχου αναγεννησιακού ζωγράφου Βιτσέλιο Τιτσιάνο (1485-1576).

Πάνος Ν. Αβραμόπουλος
Α΄Αναπληρωματικός Δημοτικός Σύμβουλος Αθηναίων
Αθήνα, 21-11-17
www.panosavramopoulos.blogspot.gr

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »