Σύσσωμος ο αθηναϊκός λαός τίμησε τους ηρωικούς νεκρούς του Πολυτεχνείου !
Με την παλλαϊκή του συγκέντρωση εχθές στην Αθήνα, από όλα τα μέρη της Αττικής και την καθιερωμένη συγκέντρωση προς την αμερικάνικη πρεσβεία, ο λαός μας τίμησε τους ηρωικούς νεκρούς του Πολυτεχνείου. Τούς μαρτυρικούς φοιτητές και νέους μας, που αψήφησαν τον ιστορικό Νοέμβρη του ’73 το σιδερόφραχτο καθεστώς της χούντας και έβαλαν τα στήθη τους μπροστά, για να διατρανώσουν την διεκδίκησή τους, για «ψωμί, παιδεία ελευθερία», αλλά και για να υποστηρίξουν τη δημοκρατία και τα δημοκρατικά δικαιώματα, που είχαν βίαια υποσταλεί, από το καθεστώς της πολιτικής ανομίας των Αθηνών, την επονείδιστη χούντα. Και μαζί με
το κλιμάκιο του ΠΑΣΟΚ, συμμετείχαμε στην μεγάλη πορεία, για να τιμήσουμε τους νεκρούς μας και να στείλουμε ένα βροντερό μήνυμα αντίστασης απέναντι στις αντιλαϊκές πολιτικές της κυβέρνησης, αλλά και στην απαράδεκτη υπονόμευση των μεγάλων θεσμών της δικαιοσύνης, των ανεξάρτητων αρχών,του κράτους δικαίου, αλλά και της εθνικής κυριαρχίας με τις επικίνδυνες δολιχοδρομίες της κυβέρνησης στη εξωτερική πολιτική.
52 χρόνια μετά το μήνυμα του νεολαιϊστικου κινήματος του Πολυτεχνείου, είναι επίκαιρο από ποτέ, με το λαό μαςνα διεκδικεί την βιολογική του επιβίωση από την απερίσταλττη ακρίβεια, την αποκατάσταση των θεσμών και την εθνική κυριαρχία από τους επικίνδυνους αυτοσχεδιασμούς της κυβέρνησης στην εξωτερική πολιτική. Συνεχίζουμε με το λαό, με το ΠΑΣΟΚ, για την κοινωνική, οικονομική και δημοκρατική ανασυγκρότηση της πατρίδας μας !
Πάνος Ν. Αβραμόπουλος
Αναπληρωτής Γραμματέας Πολιτισμού ΠΑΣΟΚ
M.Sc Δ/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Ε.Μ.Π, Συγγραφέας
www.panosavramopoulos.blogspot.gr
Αναπληρωτής Γραμματέας Πολιτισμού ΠΑΣΟΚ
M.Sc Δ/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Ε.Μ.Π, Συγγραφέας
www.panosavramopoulos.blogspot.gr
18-11-25

