Φως και ηθική λάμψη στην εορτή του αγαπημένου μας Μιχάλη Καλαντζόπουλου !

Φως και ηθική λάμψη στην εορτή του αγαπημένου μας Μιχάλη Καλαντζόπουλου !


Διάστικτο από ηθική λάμψη και κλίμα φιλότητας σήμερα Παρασκευή 14-11-25 το πανέμορφο bar -restaurant  «Μαντζάρου 3» στο Κολωνάκι, για την εορτή του αγαπημένου μας Μιχάλη Καλαντζόπουλου. Ενός εξαιρετικού φίλου και έγκριτου δικηγόρου, με σημαντική παρουσία στα νομιμά και συνδικαλιστικά δρώμενα της χώρας, που διατελεί Αντιπρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών και είναι υποψήφιος πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, στις επικείμενες εκλογές στον Δ.Σ.Α. του Νοεμβρίου 2025, κομίζοντας ελπίδες πολλές για την δημοκρατική διοίκησή του. Και έχοντας συμβάλει ζωτικά με την πολυεπίπεδη και μαχητική παρουσία

του, στην εξομάλυνση σοβαρών προβλημάτων των δικηγόρων, όπως του ασφαλιστικού, του φορολογικού, αλλά και της επαγγελματικής τους καθημερινότητας.

Σύσσωμη λοιπόν η νομική οικογένεια της Αθήνας ήταν δυναμικά παρούσα εκεί, μαζί με εξέχουσες προσωπικότητες από το φάσμα της δικαιοσύνης, της πολιτικής και του πολιτισμού, για να του εκφράσουν την αγάπη τους και την φιλότητά τους, δοθέντος ότι τους συνδέουν ακατάλυτοι δεσμοί αγάπης και εκτίμησης, αλλά και μακρών αγώνων, στα δημόσια πράγματα της χώρας.  Αμφιτρύωνες της αξέχαστης αυτής βραδιάς, ο αγαπημένος μας

Μιχάλης, με την ευπρεπέστατη σύζυγό του, δικηγόρο κ-α ‘Έλενα Αναστασίου Κέφι, χορός,  αλλά και μια μοναδική ατμόσφαιρα αδελφοσύνης και ανθρώπινης φιλότητας, σκέπασαν το πανέμoρφο bar της Μαντζάρου 3  και μας χάρισαν μοναδικές στιγμές.

Τον αγαπητό Μιχάλη τίμησαν με την παρουσία τους, ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών κ-ος Δημήτρης Βερβεσός, οι βουλευτές και δικηγόροι κ.κ. Μιλένα Αποστολάκη και Νάντια Γιαννακοπούλου, ο Δήμαρχος Βύρωνα κος Αλέξιος Σωτηρόπουλος,  ο σύζυγος της αείμνηστης Φώφης Γεννηματά οδοντίατρος κος Ανδρέας Τσούνης και πλήθος άλλων παραγόντων της δημόσιας ζωής.

Χρόνια Πολλά αγαπημένε μας Μιχάλη, ο στρατηγός Μιχαήλ, να σκέπει και να ευλογεί την ενάρετη οικογένειά σου, να είσαι πάντα δυνατός και δημιουργικός και να σε καμαρώσουμε και Πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, γιατί αξίζεις !

Πάνος Ν. Αβραμόπουλος
M.Sc Δ/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Ε.Μ.Π, Συγγραφέας
www.panosavramopoulos.blogspot.gr
Αθήνα, 14-11-25

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »