Δίνοντας τον αγώνα με τον Μιχάλη μας στο ΔΣΑ 30/11/25 !
Κορυφαία μερα σήμερα με τις καθοριστικές εκλογές, για την πορεία του ΔΣΑ, Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών.
Στηρίζουμε αδιαπραγματευτα τον υποψήφιο πρόεδρο του ΔΣΑ Μιχάλη Καλαντζοπούλου, νυν αντιπρόεδρο του, που κομίζει την ελπίδα, για την δημοκρατική και ακηδεμόνευτη διοίκηση του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών. Με ανύσταγες προσπάθειες για την διευθέτηση των σοβουντων φορολογικών και ασφαλιστικών θεμάτων των δικηγόρων, την επαύξηση της Δικηγορικής ύλης, την σθεναρή προάσπιση των δημοκρατικών κατακτήσεων του ελληνικού λαού και την
βελτίωση της επαγγελματικής τους καθημερινότητας.
Καλή επιτυχία Μιχάλη !

