Εκπροσωπώντας το ΠΑΣΟΚ στο 15-ο Τακτικό Θεματικό Συνέδριο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων Υπουργείου Πολιτισμού (Π.Ο.Ε. – ΥΠΟ.ΠΟ.) !

 Εκπροσωπώντας το ΠΑΣΟΚ στο 15-ο Τακτικό Θεματικό Συνέδριο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων Υπουργείου Πολιτισμού (Π.Ο.Ε. – ΥΠΟ.ΠΟ.) !


Είχαμε την ηθική τιμή να εκπροσωπήσουμε το ΠΑΣΟΚ την Τετάρτη 26-11-25, στο 15-ο τακτικό, θεματικό Συνέδριο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων του υπουργείου Πολιτισμού και στην κεντρική συναυλία που διοργάνωσε στα πλαίσια του συνεδρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, με την συμμετοχή κορυφαίων καλλιτεχνών όπως οι : Γρηγόρης Βαλτινός, Νάντια Κοντογεώργη, Μαρία Κωστράκη (σε ειδική μετάκληση από τη Γερμανία), Μαρίζα Κωχ, Μανώλης Μητσιάς, Έλλη Πασπαλά και οι δεξιοτέχνες πιανίστες Αχιλλέας Ουάστωρ και Στάθης Σούλης, υπό την σκηνοθετική επιμέλεια του Ηλία Μαλανδρή, οπότε και παρουσιάστηκαν επιλεγμένες δημιουργίες των μεγάλων Ελλήνων συνθετών και ποιητών. 


Μας δόθηκε η δυνατότητα να ανταλλάξουμε απόψεις με τους εκπροσώπους της Ομοσπονδίας, για τα σοβούντα προβλήματα των εργαζομένων στο Υπουργείο Πολιτισμού, αλλά και για τις στρατηγικές  που πρέπει να υιοθετήσει το Υπουργείο Πολιτισμού, για την ουσιαστικότερη και αποτελεσματικότερη προώθηση της πολιτισμικής μας κληρονομιάς και του σύγχρονου πολιτισμικού μας προϊόντος, επ ωφελεία της παιδείας μας, της ανάπτυξης και του πολιτισμού μας.

Συνεχίζουμε στο ΠΑΣΟΚ, με κεντρικό πρόταγμα στις προγραμματικές μας θέσεις τον πολιτισμό – στο δρόμο που χάραξε η αλησμόνητη οραματική υπουργός μας Μελίνα Μερκούρη-  που αποτελεί τον διαχρονικό άξονα πυλώνα παιδείας, ευημερίας και πνευματικής αρωγής του ελληνικού λαού.

Πάνος Ν. Αβραμόπουλος
Αν. Γραμματέας Πολιτισμού ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ
M.Sc Δ/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Ε.Μ.Π., Συγγραφέας

www.panosavramopoulos.blogspot.gr
Αθήνα, 26-11-25

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »