Ευχαριστήριο μήνυμα Παναγιώτης Ν. Αβραμόπουλος

Ευχαριστήριο μήνυμα
Παναγιώτης Ν. Αβραμόπουλος


Αθηναίες και Αθηναίοι, Φίλες και φίλοι,

Μέσα απο τα μύχια της καρδιάς μου, σας απευθύνω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την πολυεπίπεδη ηθική και πολιτική σας στήριξη στην εκλογική μου μάχη,  ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Αθηναίων, με τον συνδυασμό «ΑΘΗΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ» - ΄Αρης Σπηλιωτόπουλος. Ευχαριστώντας συνάμα και όλους τους καλούς φίλους, που έκαναν μια άλλη αυτοδιοικητική επιλογή στην Αθήνα, αλλά με στήριξαν ηθικά ποικιλοτρόπως, καταδεικνύοντας ότι η αγάπη και η φιλία, υπερίπτανται οιασδήποτε άλλης μας επιλογής.

Τα μέχρι τώρα αποτελέσματα στο 80% των εκλογικών τμημάτων της Αθήνας και με μη αναστρέψιμο χαρακτήρα – υπάρχουν διαφορές ασφαλείας μεταξύ των υποψηφίων – με φέρνουν τέταρτο κατά σειράν υποψήφιο  (Χρ. Τεντόμας, Θαν. Πλεύρης, Δημ. Κωνσταντάρας, Παναγιώτης Αβραμόπουλος, Σεραφ. Αβραμίδου, Κριστόφ Βαζέχα, Θαν. Σπυράκος, Γρηγ. Λέων) μεταξύ των εκατό συνυποψηφίων μου. Κατάταξη καθόλα τιμητική, που αποτυπώνει την αγάπη σας και την ατίμητη ηθική σας στήριξη. Με όλην μου την ηθική και αυτοδιοικητική ικμάδα λοιπόν, δεσμεύομαι ηθικά απέναντί σας, να τιμήσω την αγάπη και εμπιστοσύνη σας και να αγωνιστώ τον αγώνα τον καλόν, για την κοινωνική και πολιτισμική ανασυγκρότηση της αγαπημένης μας Αθήνας. Ενώ εκφράζω και τα θερμά μου συγχαρητήρια και πρός όλους τους συνυποψήφιους μου, με που ηθική ζέση και αγάπη μαζί, μέσα απο τις γραμμές του συνδυασμού, έδωσαν τον καλύτερο εαυτόν τους, για να προβάλουμε και να αναδείξουμε την αυτοδιοικητική μας πρόταση.Απο καρδιάς τους εύχομαι καλή επιτυχία σε όποιο άλλο τους μετερίζι.

Ακόμα θα ήθελα να συγχαρώ και τον κ-ο Γιώργο Καμίνη για την ευπρέπεια και το ήθος – ανεξαρτήτως αν έχουμε διαφορετικές επιλογές και μοντέλα ανάπτυξης για την Αθήνα – που επέδειξε κατά τον προεκλογικό αγώνα, αλλά και να καλωσορίσω και έναν ευπρεπή νέο άνθρωπο στο Δ.Σ. της Αθήνας, που απο το δικό του μετερίζι και με την δική του πολιτική θέαση των πραγμάτων, πιστεύω ότι θα έχει εποικοδομητικές θέσεις για το καλό της πόλης. Τον Γαβριήλ Σακελλαρίδη. Όλους πρέπει να μας ενώνει η κοινή αγάπη για την αιώνια πόλη της Αθήνας και λειτουργώντας με ευπρέπεια και ήθος, να δουλέψουμε για την ανάπτυξη και ηθική ευημερία της.

Τέλος απευθύνω δημοσία ένα μεγάλο ηθικό ευχαριστώ στον αγαπημένο μου φίλο απο τα παλιά – με ξεχωριστή αγάπη και φιλότητα, τιμώντας με, έναν νέο άνθρωπο, μου είχε παρουσιάσει πρίν χρόνια το βιβλίο μου «Πρωθυπουργοί της Ελλάδος», μαζί με τους Στέλιο Παπαθεμελή, Ανδ. Λοβέρδο και Θανάση Διαμαντόπουλο – Άρη Σπηλιωτόπουλο, που με εμπιστεύτηκε και με συμπεριέλαβε, τιμώντας με, στον συνδυασμό του «ΑΘΗΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ». Πάντα στο χρονικό μήκος μιας εικοσαετίας, με τον αγαπημένο μου Άρη, στο φάσμα της πολιτικής και του πολιτισμού είχαμε παράλληλες πορείες και μέσα απο τον συνδυασμό μας δόθηκε η ευκαιρία, να συνδιαμορφώσουμε εξαιρετικές αυτοδιοικητικές προτάσεις. Άλλωστε ο Άρης, υπήρξε πάντοτε δημιουργικός και εμπνευσμένος στο φάσμα της πολιτικής σκέψης. Μαζί όλοι λοιπόν, για να σηκώσουμε την Αθήνα μας ψηλά. Το μπορούμε και της πρέπει.
Με περισήν αγάπη και εκτίμηση
Παναγιώτης Ν. Αβραμόπουλος

www.panosavramopoulos.blogspot.gr

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »